rezerwacja apartmenty poznań

+48 606 77 48 00
+48 516 11 99 77

rezerwacja@apartamenty.poznan.pl
  • pl
  • English
  • Deutsch
  • Francaise
  • Italiano
  • Espaniol
  • Cesky
apartamenty poznań

Warunki rezerwacji

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem rezerwacji pod adres e-mail: rezerwacja@apartamenty.poznan.pl


Bezkosztowa anulacja jest możliwa na 14 dni przed rozpoczęciem pobytu w przypadku rezerwacji samych noclegów lub rezerwacji pakietów pobytowych lub ofert specjalnych.

Bezkosztowa zmiana rezerwacji jest możliwa na 14 dni przed rozpoczęciem pobytu w przypadku rezerwacji samych noclegów lub rezerwacji pakietów pobytowych lub ofert specjalnych.

Jeżeli rezerwacja zostanie anulowana lub zmieniona po ustalonym terminie opłata anulacyjna wyniesie 30% kosztu rezerwacji, nie mniej niż 1 doba.

 
W przypadku gdy rezerwacja rozpocznie się a zostanie ona skrócona ze strony zamawiającego nie przysługuje zwrot za niewykorzystane dni.


Płatności, ceny, doliczenia, rabaty oraz faktury

1.     Jedyną obowiązującą walutą płatniczą w systemie Apartments4u jest Polski Złoty (PLN). Ceny podawane w innych walutach są cenami orientacyjnymi opierającymi się na dziennym przeliczniku walut wg kursów podanych w dniu dokonywania rezerwacji. Ceny podane w systemie Apartments4u zawsze uwzględniają podatek VAT według obowiązującej taryfy.

2.     Ceny zawarte w systemie Apartments4u mogą być podawane za 1 osobę lub za cały obiekt noclegowy za 1 noc z dokładnym wskazaniem, która wersja ceny jest podawana.

3.     Apartments4u nie pobiera żadnych ukrytych ani dodatkowych opłat od klienta za rezerwacje dokonywane w systemie Apartments4u.

4.     Całkowita cena rezerwacji uwzględnia opłatę za media oraz sprzątanie po wymeldowaniu. Właściciel nie może pobrać żadnych ukrytych ani dodatkowych opłat na poczet rezerwacji poza tymi wymienionymi w informacji o obiekcie noclegowym.

5.     Za korzystanie z jakichkolwiek usług dodatkowych w trakcie pobytu w obiekcie noclegowym nie uwzględnionych w pierwotnej rezerwacji klient jest zobowiązany zapłacić właścicielowi przed wymeldowaniem.

6.     Obowiązkiem klienta jest opłacenie wszelkich lokalnych opłat klimatycznych narzuconych przez lokalne władze. Informacja o takiej konieczności znajduje się w opisie każdego obiektu noclegowego.

7.     Płatności pobierane podczas dokonywania rezerwacji obsługiwane są przez internetowy serwis DotPay. Aktualna informacja o możliwych formach płatniczych znajduje się na stronie systemu Apartments4u.

8.     Procedura dokonywania rezerwacji wygląda w ten sposób, że po wypełnieniu niezbędnych pól informacyjnych w formularzu rezerwacyjnym kwota zaliczki jest automatycznie autoryzowana przez serwis Dotpay za pomocą szyfrowanego połączenia. Apartments4u może przytrzymywać kwotę zaliczki do momentu przyjęcia rezerwacji przez właściciela, maksymalnie do 48 godzin licząc od dnia autoryzacji płatności.

9.     Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

10.  Apartments4u może odrzucić rezerwację jeżeli środki na koncie klienta nie są wystarczające aby pokryć kwotę zaliczki, lub gdy w trakcie autoryzacji płatności wystąpiła jej odmowa.

11.  Klient ma prawo otrzymać fakturę VAT lub rachunek uproszczony na całkowita kwotę rezerwacji od właściciela obiektu noclegowego. Jeżeli klient nie poda wszystkich niezbędnych informacji do wystawienia faktury lub poda informacje błędne, właściciel nie będzie mógł wystawić faktury VAT po upływie 14 dni od dnia zakończenia pobytu w obiekcie noclegowym.

12.  Właściciel ma prawo zmienić cenę swojego obiektu noclegowego podaną w informacji w systemie Apartments4u w każdym momencie bez podania przyczyny. Jednocześnie Apartments4u potwierdza, że cena podana klientowi w trakcie dokonywania rezerwacji jest ceną, którą zapłaci klient za usługę.

13.  Właściciel lub opiekun ma prawo żądać od klienta przekazania przy zameldowaniu depozytu zwrotnego zabezpieczającego go przed ewentualnymi uszkodzeniami dokonanymi z winy klienta. Za każde zniszczenie dokonane przez lub z winy klienta właściciel lub opiekun ma prawo zatrzymać część depozytu o równowartości oszacowanego kosztu usunięcia szkody. Informacja o tym czy jest wymagany depozyt widnieje w opisie każdego obiektu noclegowego w systemie Apartments4u.

14.  Klient nie musi liczyć jako dodatkową osobę małego dziecka do lat 5 jeżeli nie wymaga ono osobnego miejsca noclegowego lub dodatkowej pościeli. Należy również sprawdzić w opisie obiektu noclegowego czy jest on przystosowany do przyjęcia dzieci.

15.  Możliwe jest zaoferowania przez właściciela rabatu First Minute, Last MInute oraz Oferty Specjalnej, informacja o takich promocjach zawsze znajduje się w opisie danego obiektu noclegowego i jest uwzględniona w algorytmie obliczania całkowitej ceny rezerwacji.


Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być kierowane mailowo na adres: rezerwacja@apartamenty.poznan.pl

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzone dane będą przetwarzane przez
APARTMENTS4U.PL SP. Z O.O.
Oczywiście przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia

f